Idag en 20 januari var Tomas och jag och löptränade tillsammans i Hellas. Det var riktigt skönt väder med sol och inte så mycket blåst. Det märktes dock i skogen att vi haft storm under natten i stockholmsområdet. Det var flera träd som var omkullblåsta. Löpningen gick hyggligt för mig medans det gick alldels utmärkt för Tomas. Jag körde lite styketräning efter avslutad löpning. Givetvis avslutade vi med bastu och bad. Vattnet i sjön var riktigt skönt.

Hemma har det varit full fart under hela dagen, gäster har kommit och gått, vi avslutar dagen med en middag med alla barn och barnbarn.

Imorgon börjar jag nästa camp med Army  Fitness, ska bli skönt att komma igång, jag ska denna gång satsa hårt på att bygga muskler på överkroppen. kommer att ta det lugnare på löpning på grund av min skadade högerfot.

Sedan har jag en intressant arbetsvecka framför mig med att antal seminarier som kan ge mig nya infallsvinklar på problem i vår kommunikation