Influensa

Ja då har jag åkt dit. Trodde för en stund att jag skulle klara mig undan influensan men icke. Ligger hemma med feber och värk i hela kroppen, förbannat trist tillvaro, jag som hade så många planer inför helgen.

Igår, fredagen den 8 februari hade vi ett mycket bra och krävande träningspass med Army Fitness och jag kände redan då att det var något som inte stämde. Jag hade svårt att hänga med, det fanns ingen kraft i kroppen att ta till när det krävdes. När jag sedan kom hem på eftermiddagen och började frysa så blev det klart för mig vad det berodde på.

Har idag och söndag på mig att vila och kurera mig inför måndagen. Vi får se hur jag mår då. Är det någorlunda kommer jag till träningen. Vill inte missa Brunos pass särskilt inte nu när han i fredags sade att han skulle hitta på nya övningar.

Frågor och svar om influensa 

Kommentera

